onsdag 11 juli 2012

Härliga smultrongården

Hejsvejs!

Hoppas att just du har en fin onsdags kväll. Jag varvar kvällen med tillagning av rabarberkräm, rumble och bloggläsning. En soft avslutning på en bra dag. Dagen har blandannat bestått av ett besök med vänner till härliga Smultrongården. Har du inte varit där på länge, eller någonsin, rekommenderar jag ett besök där. Mycket fin inredning i härlig lantlig miljö. Deras hembakta går heller inte av för hackor=)

Nyutgivna boken "Smultrongården - livet och smakerna" har jag hemma men har ännu inte bakat något ur den men sååå fina inspirerande bilder. Jag letade efter ett pastelligt fat till mina framtida bakverk men allt var slut och de väntade på nya leveranser. Så fler besök blir det inom kort.

Det här fina armbandet fick följa med mig hem=)Märket är ziz och mobilbilden gör det inte helt rättvisa, mycket rödare och mer korallfärgat i verkligheten. Nöjd!

I skrivandets stund kommer jag på att en liten glasvas också fick följa med hem, men den ligger visst kvar i bilen. En sån där liten vas som saknas till de små blommorna. Snart kan mina chokladblommor stå lika fint på bordet som hos syster yster;


sEs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar